Společnost Baxton s.r.o. provozuje call centra ve městech Beroun a Louny. Naši vysoce profesionální zaměstnanci a špičkové technické vybavení z nás činí jedno z nejlépe vybavených call center v republice. I díky tomu patří mezi naše nejvýznamnější klienty například společnost O2 a Vodafone Czech Republic a.s.
Pokud zvažujete využití služeb call centra pro sebe či svou společnost, neváhejte nás kontaktovat pro sjednání nezávazné schůzky.
Kvalitně proškolení profesionální zaměstnanci jsou podstatnou součástí fungujícího soukolí moderního call centra, ale dnešní doba si žádá mnohem více.
Ani ten nejspolehlivější zaměstnanec se svou pamětí nevyrovná těm nejvýkonnějším počítačům a žádný člověk nevytočí telefonní číslo tak rychle jako automatizovaný systém. Díky našim špičkovým systémům pro řízení vztahu se zákazníky (CRM) a plně automatizovaným systémům pro podporu hovorů dosahujeme maximální možné efektivity při realizaci všech projektů.
Díky nejmodernějších technologiím pro řízení vztahů se zákazníky máme detailní přehled o Vašich zákaznících, klientech či obchodních partnerech. O každém hovoru shromažďujeme detailní záznam, takže již při druhém hovoru s daným volajícím máme k dispozici historii jeho hovorů a můžeme mu poskytnout ten nejkvalitnější servis.
Naše kapacity pro přijímání příchozích hovorů jsou nastaveny tak, aby nedocházelo k nedostupnosti Vaší linky. Naši operátoři jsou školeni tak, aby se v případě potřeby mohli vzájemně zastoupit, a tak bude Vaše recepce dostupná i v případě několika současných volání. Neustálý dohled nad kvalitou poskytovaných služeb navíc zajistí, že naši operátoři poskytnou volajícímu vždy ten nejlepší servis.
Naši operátoři jsou detailně proškoleni pro každou společnost, které poskytujeme služby virtuální recepce. Volající tak nepozná, že nevolá přímo do sídla firmy. Naši operátoři mají k dispozici kompletní informace o Vás či Vaší společnosti a seznamy všech zaměstnanců a dostupných kontaktů včetně přesného scénáře pro přepojování hovorů.