Lorem
rotovat a dodelat kurzory -leva prava a kolecka - jako odkazy

Nabídka služeb

Společnost Baxton s.r.o. provozuje call centra ve městech Beroun a Louny. Naši vysoce profesionální zaměstnanci a špičkové technické vybavení z nás činí jedno z nejlépe vybavených call center v republice. I díky tomu patří mezi naše nejvýznamnější klienty například společnost O2 a Vodafone Czech Republic a.s.

 

 

 

Pokud zvažujete využití služeb call centra pro sebe či svou společnost, neváhejte nás kontaktovat pro sjednání nezávazné schůzky.

 

 

 


 

Moderní technologie

 

Call centrum Beroun a Louny

Kvalitně proškolení profesionální zaměstnanci jsou podstatnou součástí fungujícího soukolí moderního call centra, ale dnešní doba si žádá mnohem více.

 

 

 

Ani ten nejspolehlivější zaměstnanec se svou pamětí nevyrovná těm nejvýkonnějším počítačům a žádný člověk nevytočí telefonní číslo tak rychle jako automatizovaný systém. Díky našim špičkovým systémům pro řízení vztahu se zákazníky (CRM) a plně automatizovaným systémům pro podporu hovorů dosahujeme maximální možné efektivity při realizaci všech projektů.

Zobraz všechny služby
Pasivní telemarketing (Inbound)

Využijte naše call centrum pro zpracování příchozích hovorů. Pasivní telemarketing pokrývá široké spektrum služeb, jejichž provoz vlastními silami je pro Vás či Vaši společnost neúměrně náročný. Ať jde o nezvladatelné vytížení telefonních linek při spotřebitelských soutěžích nebo o nedostatek kvalifikovaných pracovníků pro technickou podporu, přenesení této zátěže na naše call centrum Vám umožní věnovat se naplno svému podnikání, pro které Vám doručíme informační podporu té nejvyšší kvality.

 

Služby pasivního telemarketingu pokrývají širší spektrum než telemarketing aktivní, proto ke každému projektu přistupujeme silně individuálně. Po velmi pečlivém rozboru zadání vytvoříme pro Váš projekt návrh realizace, který zahrnuje zejména:


  • vytvoření scénáře příchozích hovorů
  • testování scénáře a případné úpravy
  • zaškolení pracovníků pro příjem hovorů
  • termíny dokončení jednotlivých etap projektu
  • školení pracovníků pro příjem hovorů
  • plán zpracování a doručení průběžných reportů
  • podobu závěrečného reportu

 

Služba pasivního telemarketingu je vhodná zejména pro:


  • informační linky
  • spotřebitelské soutěže
  • technickou podporu
  • příjem objednávek
  • online podporu obchodním zástupcům
  • poskytování informací o produktech
  • provoz virtuální recepce
  • další

Nabízené služby

  • Aktivní telemarketing (Outbound)
    Nabídka služeb odchozích volání - vhodné pro všechny případy, kdy je třeba aktivně oslovit (potenciálního) zákazníka. Přímý prodej, průzkumy trhu, aktualizace informací, informování o novinách a další.
    více info
  • Pasivní telemarketing (Inbound)
    Komplexní nabídka služeb pro zpracování příchozích hovorů. Informační linky, příjem objednávek, virtuální recepce, spotřebitelské soutěže a další.
    více info
  • Back office
    Nabízíme komplexní podporu pro Vaši administrativu. Přesuňte k nám část úkonů nebo rovnou všechny administrativní procesy a zaměřte se na podstatu svého podnikání.
    více info
  • Virtuální recepce
    Naše virtuální recepční je naprosto spolehlivá a vždy dostupná. Žádná "obyčejná živá" recepční se jí nikdy nevyrovná. Poskytněte svým zákazníkům, klientům či partnerům 100% servis a buďte vždy na příjmu!
    více info
  • Školení
    Široká škála školení pro Vás či Vaše zaměstnance z oblastí prodeje, komunikace se zákazníkem a manažerských dovedností.
    více info
více info

Volné pozice

rotovat nabizene sluzby automaticky
více info