Lorem
rotovat a dodelat kurzory -leva prava a kolecka - jako odkazy

Nabídka služeb

Společnost Baxton s.r.o. provozuje call centra ve městech Beroun a Louny. Naši vysoce profesionální zaměstnanci a špičkové technické vybavení z nás činí jedno z nejlépe vybavených call center v republice. I díky tomu patří mezi naše nejvýznamnější klienty například společnost O2 a Vodafone Czech Republic a.s.

 

 

 

Pokud zvažujete využití služeb call centra pro sebe či svou společnost, neváhejte nás kontaktovat pro sjednání nezávazné schůzky.

 

 

 


 

Moderní technologie

 

Call centrum Beroun a Louny

Kvalitně proškolení profesionální zaměstnanci jsou podstatnou součástí fungujícího soukolí moderního call centra, ale dnešní doba si žádá mnohem více.

 

 

 

Ani ten nejspolehlivější zaměstnanec se svou pamětí nevyrovná těm nejvýkonnějším počítačům a žádný člověk nevytočí telefonní číslo tak rychle jako automatizovaný systém. Díky našim špičkovým systémům pro řízení vztahu se zákazníky (CRM) a plně automatizovaným systémům pro podporu hovorů dosahujeme maximální možné efektivity při realizaci všech projektů.

Zobraz všechny služby
Back office

Pro Vás či Vaši společnost společnost zajistíme zpracování části či všech Vašich administrativních procesů. Uvolněte si ruce a ušetřené kapacity využijte k rozvoji svého podnikání či růstu společnosti.

Naše profesionálně školené pracovníky zákazník nerozezná od kmenový zaměstnanců firmy. Díky špičkovému vybavení a zkušenostem se o zákazníka dokážeme postarat lépe, než většina firem. Naše systémy pro řízení vztahů se zákazníky umožňují detailní sledování komunikace s každým jednotlivým zákazníkem, uložení všech jeho kontaktních informací a veškeré historie komunikace mezi ním a naším call centrem = Vaší společností. Při každém následujícím hovoru od daného zákazníka máme k dispozici veškerou historii předchozí komunikace a seznam všech vznesených požadavků, díky čemuž můžeme poskytnout 100% podporu v každé situaci.

 

Nejčastěji využívané služby pro back office:

 

  • objednávky - příjem, zpracování a zadávání objednávek
  • fakturace - vystavování, opisy, příjem a zpracování faktur
  • zásilky - kompletování zásilek, odesílání
  • řízení vztahů se zákazníky - infolinka, průzkum spokojenosti, aktualizace kontaktních údajů ...
  • reklamační oddělení - příjem reklamací, zadání ke zpracování, komunikace se zákazníkem ...
  • další administrativní činnosti

Nabízené služby

  • Aktivní telemarketing (Outbound)
    Nabídka služeb odchozích volání - vhodné pro všechny případy, kdy je třeba aktivně oslovit (potenciálního) zákazníka. Přímý prodej, průzkumy trhu, aktualizace informací, informování o novinách a další.
    více info
  • Pasivní telemarketing (Inbound)
    Komplexní nabídka služeb pro zpracování příchozích hovorů. Informační linky, příjem objednávek, virtuální recepce, spotřebitelské soutěže a další.
    více info
  • Back office
    Nabízíme komplexní podporu pro Vaši administrativu. Přesuňte k nám část úkonů nebo rovnou všechny administrativní procesy a zaměřte se na podstatu svého podnikání.
    více info
  • Virtuální recepce
    Naše virtuální recepční je naprosto spolehlivá a vždy dostupná. Žádná "obyčejná živá" recepční se jí nikdy nevyrovná. Poskytněte svým zákazníkům, klientům či partnerům 100% servis a buďte vždy na příjmu!
    více info
  • Školení
    Široká škála školení pro Vás či Vaše zaměstnance z oblastí prodeje, komunikace se zákazníkem a manažerských dovedností.
    více info
více info

Volné pozice

rotovat nabizene sluzby automaticky
více info